דפי נחיתה הם כלי חשוב בשיווק ובפרסום באינטרנט. הם משמשים ליצירת דף מיוחד המיועד להגביר את ההמרות (conversion) באתר אינטרנט.

המטרה העיקרית של דף נחיתה היא לשכנע את המבקרים לביצוע פעולה מסוימת, כגון רכישת מוצר, הורדת קובץ, הרשמה לרשימת דיוור או מילוי טופס יצירת קשר. דפי הנחיתה נוצרים בצורה ממוקדת ומתוכנתת בכדי להגביר את הסיכוי של המבקר לבצע את הפעולה הרצויה.

דפי נחיתה מתאימים את התוכן והעיצוב שלהם על מנת להפנות את המבקרים בצורה מדויקת לפעולה שמתאימה למטרה הנדרשת. הם מכילים מידע ברור ומועיל, כותרות משכנעות, טקסט מכוון ותמונות או וידאו שמשתמשים בהם בכדי לתמוך במסר הרצוי ולהעצים את הרצון לביצוע הפעולה.

דפי נחיתה מצוידים בכלים שונים כדי לעקוב אחר הביצועים ולאמת את התוצאות שלהם. לדוגמה, ניתן להשתמש בקודי מעקב (tracking codes) כדי לעקוב אחר המבקרים שנכנסו לדף הנחיתה ולראות אילו פעולות הם ביצעו.

בקיצור, דפי הנחיתה הם כלי חשוב לשיווק ולפרסום באינטרנט, המיועדים להגביר את ההמרות ולקדם את הפעולות הרצויות באתר.

כמה עולה לבנות דף נחיתה?

עלות בניית דף נחיתה עשויה להשתנות בהתאם למספר גורמים כמו: רמת המורכבות והעיצוב של הדף הנחיתה, האם דף הנחיתה מקודד באופן ידני או בעזרת כלים ליצירת דפי נחיתה, קנה מידה של הפרויקט, סוג העסק והתעשייה.

באופן כללי, עלות יצירת דף נחיתה עשויה להתנהל בטווח של מאות שקלים עבור דפי נחיתה פשוטים ועד לאלפי שקלים ומעלה עבור דפי נחיתה מתוחכמים ומורכבים יותר. כמובן שעלות יצירת הדף נחיתה עשויה להשתנות גם בין מפתחי אתרים ועובדי שיווק שונים.

חיפוש לפי תגיות

פורסם לאחרונה...

איך לבחור עורך דין המתמחה בירושות?

בבחירת עורך דין המתמחה בירושות, חשוב לקחת בחשבון מספר נקודות כדי להבטיח שתבחרו בעורך דין המתאים לכם ושיהיה מסוגל לסייע בתהליך המורכב של ירושה.

משפצים בלוס אנג'לס

כל פרויקט שיפוץ מתחיל בתכנון מסודר. זה כולל את הרעיון, התקציב, תזמון העבודות, והחומרים הנדרשים.

עיצוב בתים ודירות | חידושים, יתרונות ודוגמאות

במאמר זה נדבר על בתים מעוצבים שעוצבו במטרה להעניק להם מראה ייחודי, אסתטי ומודרני, וגם נביא דוגמאות לעיצובים של דלית לילינטל.

כמה מילים על קהילות בכלל ועל שלנו בפרט

הקהילה שלנו עוסקת בשיתוף מידע, קידום עסקי ושיווק בעלי עסקים קטנים, פרילנסרים ושירותים שונים במקצועות שונים.